poniedziałek, 22 lipca 2013

filiżanka z makiem

Nowa seria porcelany dla dwojga - urocza, dekorowana makiem z subtelnym złoceniem.

Generalnie nie mam problemów z pisaniem czy też z pisaniem na zadany temat. Jednak dziś stremowana jestem bardzo. To moje pierwsze kroki w społeczności blogerów, użytkowników Facebooka, naszych firmowych sympatyków. Nic dziwnego, że zależy mi, by wypaść dobrze. Mam nadzieję, że mi pomożecie dobrym słowem, uśmiechem, czasem lajkiem. Kiedyś może zapracuję na udostępnienie. 
Temat mam wdzięczny... powiedziałabym wręcz babski :). Bo my, Kobiety UWIELBIAMY kupować. Lubimy też mieć, posiadać, zmieniać, dawać i brać... ale nade wszystko kupować. Poprawiamy Sobie tym humor, sprawiamy przyjemność, dodajemy odwagi, czasem leczymy depresję, wychodzimy z kryzysu. Razem z nowym ciuchem, torebką, filiżanką, butem, gadżetem czy samochodem (zależnie od humoru i zasobności portfela w danej chwili) dodajemy Sobie pewności siebie, lubimy Się bardziej. A ja mam wyjątkowo dobrze bo mogę kupować i kupować i kupować... aż do obłędu. Wybieram i takie kubeczki i inne, filiżanki proste i wymyślne, wałki do ciasta i żaby ogrodowe, stoliczki, maskotki, artykuły codziennego użytku, upominki, dekoracje... właściwie to kupuję wszystko co, wydaje mi się, Wy kupicie. W ilościach zaspokajających moją kobiecą pasję kupowania. I uwielbiam to robić! :) A kiedy uda mi się znaleźć coś tak nietypowego jak te maki ze zdjęć cieszę się podwójnie.




A dodatkowo, jak już kupię to potem mogę pobawić się aparatem... ale to już temat na następny raz :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz