sobota, 10 sierpnia 2013

filiżanki - zestaw dla dwojga - storczyki i róże

Moją drugą pasją jest ogród. Jak widzicie udaje mi się łączyć przyjemne z pożytecznym. Ostatnio też niezwykłą przyjemność sprawia mi zabawa aparatem fotograficznym. Te zdjęcia powyżej nie do końca są moje bo korzystam z pomocy i rad przyjaciółki, która jest moim mentorem a zna się na tym co robi... cokolwiek by nie robiła. I tu byłam tylko asystentką ale już za chwilę te posty będę dekorowała moimi zdjęciami.
Orchidee, a w tej grupie najbardziej popularne phalaenopsis-y, to ostatnio moje ulubione rośliny. Nie tylko są ogólnie dostępne w ogromnej ilości odmian i kolorów ale też są niezwykle tolerancyjne na zapominalstwo właścicieli. W codziennym zamęcie i zabieganiu często zdarza mi się o nich zapomnieć a one mimo wszystko, gdy przychodzi czas, obsypują się wspaniałym kwieciem. Lato to pora ich odpoczynku, kwitną słabo i nieliczne. Nic dziwnego, że filiżanki z kwiatem orchidei cieszą się takim powodzeniem w naszym sklepie. Ja też mam jedną w szafce w kuchni.
A ten bez z różą przypomniał mi herbatkę u mojej babci. Ręcznie przez babcię wyszydełkowana serweta, jeszcze ciepłe, pachnące, kruche ciasteczka, prosto z pieca i kwiaty za progiem drewnianego domu... Rozmarzyłam się :)

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne filiżanki i motywy kwiatowe oczywiście do nich jak najbardziej pasują. Myślę, że również całkiem ciekawie muszą się one prezentować w gablotce jako wystrój. Mi podobają się bardzo filiżanki ze sklepu https://duka.com/pl/kawa-i-herbata/filizanki i jeżeli mam możliwość to wtedy je oczywiście zamawiam do siebie.

    OdpowiedzUsuń