czwartek, 15 sierpnia 2013

Doniczki w kształcie uroczej filiżanki

Osłonki na doniczki w kształcie filiżanki podobają się nie tylko mnie, sądząc z ich popularności wśród naszych klientów. Ja mam do nich jakiś szczególny stosunek i zawsze wielki dylemat przy wyborze. Najchętniej wybrałabym wszystkie dostępne wzory, we wszystkich rozmiarach. Mój mąż, jak zwykle chłodny głos rozsądku, pyta mnie wtedy: "Czy oprócz osłonek chcesz sprzedawać coś jeszcze, czy to zaspokaja twoje zawodowe aspiracje w całości?". Może pyta nie tak ładnie ale sens ten sam. Rzeczywiście nie da się mieć wszystkiego ale ja nie mogę się oprzeć tym kształtom i zdobieniom. Marudzę, zmieniam zdanie, poprawiam zamówienie... a na koniec uważam, że oczywiście powinnam wziąć inne niż wybrałam. A wam który z ostatnio wybranych przeze mnie wzorów podoba się najbardziej?


Mnie chyba te tulipany tym razem ujęły najbardziej.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich miłośników kwiatów :)
Ewa

4 komentarze:

  1. Motylkowy OCZYWIŚCIE, a jakby była niebieski w białe grochy - to chyba zmniejszyłabym wszystkie roślinki i na podłodze ustawiła (bo ja parapetów nie mam) hahaha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieskie w białe grochy? Poszukam w takim razie :) i dam znać jak znajdę. A potem poproszę zdjęcie z tej podłogi :)

      Usuń
  2. Czy można zamówić jeszcze takie filiżanki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy można zamówić jeszcze takie filiżanki?

    OdpowiedzUsuń